Tur och retur med mitt pick och pack

Då kom dagen då det var dags för mig att dra mig norrut för att hämta alla mina prylar och tömma mitt kära folkisrum. Resan rullade på smidigt med go musik och ett påfyllt godisförråd, packning och städning likaså. Ett fint mottagande fick man också, fy vad jag älskar kramkalas, det som är så vackert. En kopp te med alla goingar var ungefär det som hanns med innan bilen började gå mot storstaden igen. Kommer sakna alla ni goa, lite småknäppa människor, men jag kommer ju och hälsar på er, så många gånger som jag har tummat på det :) Lyckades med en stor bedrift idag också, att undgå att bli inlåst i städskrubben, man får väl se hur det blir nästa gång ;) Tyvärr var lampan ingen tidsmaskin idag heller nej;) Vill såhär öppet ge ett stort tack till Tord för resesällskapet, bär- och städhjälpen, kanonfint att du offrade en av dina lediga dagar för att hänga med och hjälpa till. Tusen tack alla härliga för välkomnandet och lite extra till fina Nils som hjälpte till att uttöka vårt godisförråd :) mums! Vill bara dela med mig av den vy som mötte oss i början av vår hemresa, fint med lite dis och 0 sikt ;) Som tur var lättade detta ganska snart och även denna resa gick otroligt smidigt!Hoppas ni alla har en kalasfin vecka, själv ser jag fram emot att ta tag i och packa upp allting och göra mitt rum så hemtrevligt som det bara går. Fint kommer det sitta att få träffa min kära bror som kommer hit på fredag med. Sov gott och dröm vackert!


Kommentarer
dani

hahaha lampan

Svar: Hahaha eller hur ;)
Olivia

2013-10-24 @ 12:40:51
Argus

You´re welcome!

2013-10-30 @ 09:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0