Söderut med ökande vuxenpoäng i bagaget

Imorgon sätter vi oss på tåget jag och min läskigt långa bror, finns inte längre ett par klackskor som räcker till för att ge mig ett övertag där inte. Ska bli mysigt och träffa alla saknade människor, det gäller bara att försöka hinna träffa så många som möjligt innan tåget rullar tillbaka till huvudstaden.

Veckan har varit fin, väldigt lugn och välbehövlig. Hoppas bara att jag snart hittar min gamla vanliga energi igen, längtar som få. Har under dagarna som gått fixat och donat med jobbsökande och håller tummarna för att jag snart får ett napp. Mitt rum har fått en liten makeover och alla mina prylar har funnit sin alldeles egna plats. Det sura är att jag nu åkt på förkylning IGEN, men med massa tedrickande och vila hoppas jag att det bara är något tillfälligt! :)När man ordnar om lite här hemma hittar man samtidigt små skrymslen och vrån med alla möjliga ting, något jag tycker är riktigt mysigt. Här, i en hög med massa gamla bilder kunde man hitta mig och Tova en eftermiddag. En fin tillbakablick som var både rolig och klurig att dela med systern min, det är ju mycket roligare att kasta omkring och trampa på allting ;)



Kände att jag inte riktigt kunde hålla mig till Simons födelsedag så han fick tjuvstarta med mitt paket redan idag. Glatt öppnade han sitt kärleksfullt inslagna paket och lika glad blev han över innehållet, som tur var ;)



Lite irritation tycker jag allt att vi kan skicka till den tågförsening som gjorde att jag och fina Matilda inte hann ses, men förhoppningsvis gör vi det snart ändå såklart :) Ha en fin fortsättning på helgen alla fina och jag hoppas innerligt att ni slipper alla sorters tågförseningar och förkylningar ;)

Kramar i massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0