Lagom, sådär svenskt som det bara kan bli

Det där ordet är allt lite klurigt, lagom. För det är svårt att hitta dit, finna ett lagom tempo när man mår sisådär men samtidigt inte vill trycka på pauknappen. Ganska bra tycker jag ändå att jag har lyckats denna vecka, även om orken har tagit slut betydligt tidigare än jag ofta räknat med. Flera fina stunder har kommit och gått, nu är det endast 2 dagar kvar innan tåget rullar mot storstaden igen. Här har ni två små glimtar av vad som hänt hos mig sen senast, kameran har dock inte smugit sig fram särskilt ofta tyärr ;)





Veckans inspiration hittades aningens gömd vid kassan i en go affär, tycker vi alla borde få ta del av denna lilla självsinsikt lite då och då och känns oss awesome. Jo, men jag har nog allt lyckats bli lite smittad av min kära väns katthumor med och vem vet, kanske jag nu lyckas dra med mig ännu fler? ;)



Hoppas ni alla har en kanonvecka och att ni får en härlig start på helgen imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0