Ibland bara rullar det på, precis som det ska

En glad tjej sitter bakom dataskärmen här, ohja! För jag har fått mitt första jobb här i den stora staden, jippie!! Nu gäller det bara och vänta och se om även nästa plan går åt det håll jag skulle önska, håll alla tummar ni har. Dagarna går fort förbi och veckan har bjudit på jobbintervjuer, körövning, simning bland annat och den har varit rätt fin ändå, när jag tänker tillbaka, trots att en liten förkylning smyger sig på tillsammans med en otrolig seghet IGEN (skyller på Tovas dagisbaciller, inte alls mitt kassa imunförsvar).
 
Pratade med Matilda innan och kände verkligen hur otroligt taggad jag är på att dra upp till Norrland igen, träffa alla goa och glada samt bli bortskämd med föreställning OCH finmiddag till, fint ska det vara. Det man får hoppas på nu är dock att jag träffar någon härlig människa på bussen imorgon, så de där 5.5 timmarna går fort som attan ;) Idag har varit en bra dag och jag kan verkligen inte tänka mig att morgondagen på något vis skulle kunna bli sämre på något sätt, därmed säger jag godnatt och önskar er alla en trevlig helg. Gick igenom mina bilder häromdagen och hittade bland annat dessa mysiga på underbara Maiju och Christoffer, otroligt vackert ;) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0