När veckan börjar

Har bestämt att det är idag veckan börjar på riktigt :) 


Hemtentan är inlämnad och jag har fina saker inplanerat. 

Ikväll ska vi ses ett helt gäng tjejer från klassen och äta middag ihop. Vi är ju två klasser som buntats ihop nu så det ska bli kul att lära känna folk lite mer :) 

Imorgon har jag planerat in ännu en middag, då med Erica! Ska också bli supermysigt. Förhoppningsvis är jag lite trevligare än jag var i tisdags när vi pluggade ihop. Då var jag stressad och lite borta ^^ 

Lördag är det jobb som gäller hela dagen och på söndag ska jag äntligen träffa Christoffer igen ;) han har varit borta på praktik i två veckor men o helgen kommer han hem igen, ska bli kul att höra om hur han har haft det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0