Tar påsklov

(null)
 
Från och med idag tar jag påsklov! Funderar på hur många år sedan jag sa det men plugget är i fas och jag jobbar inte förrän i början av nästa vecka. Woop!
 
Hoppas ni också får ha det lite ledigt snart. 
 
Mina planer: sova länge, ligga o dra mig med en kopp te och en bra bok. Promenera i solen, hand i hand med min kärlek eller arm i arm med fina vänner. Fika, kramas, skratta. 
 
Startade påsklovet på bästa sätt med myskväll hos mamma igår. Jag och Tova var ute och promenerade, kastade boll, lekte kull och gick till parken :) Blir varm i hjärtat varje gång Tova säger att jag är rolig att hänga med! ❤️
 
Puss på er! Unna er en fin promenad eller något gott idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0