Den glammiga påsken

(null)

Halli hallå! Hoppas att ni har det fint mitt i påskledigheten! 

Här ovan ser ni min gårdag. Både fredag och lördag har varit fullsmockade med kvalitetstid med Gustavs familj.

Mycket bubbel, mat och fika. Vi har sovit länge och bara varit annars! 

(null)

Precis nu är jag på väg till stan. Köpte med mig en lyxig frukost - kanske inte men i alla fall. Hade bara en bulle hemma efter fikat hos Gustavs mamma. Frukost vid 14, säger nån. Ledighet, säger jag. 

(null)

Håller mig varm (och snygg!!) med over knee-strumpor jag glömde bort att jag hade. 

(null)

Och är trött i huvet, men det ska bli fint att få en energiboost av min bästa vän ❤️ i kväll har jag en dejt med en bra bok och en kopp te. Känns som en bra plan!


Vad hittar ni på idag?

Kommentera gärna :) så kul att höra om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0