Skolbänken

(null)

Hej hopp! Direktrapportering från skolbänken. Känner PMS:en komma smygande i dålig hy, ständig hunger och trötthet. Känner ni också så?

Tråkigt när det är intressanta diskussioner på g och man ändå vill haka på. Är ju en pratare som gärna diskuterar och säger vad jag tänker och tycker. Stoppar mig själv ibland för att jag tycker att jag tar för mycket plats. Undrar om andra tänker så. Tycker såklart att jag säger väldigt vettiga saker (möjligtvis partiskt) och därför borde prata ;) 

Våga ta plats! Ja, det får bli dagens uppmaning (till mig själv och er). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0