Trenden

Ni som följer mig på sociala medier kanske har märkt en grej det senaste halvåret...

Min nya (eller pånyttfödda) kärlek till hårband ;) jag älskar hur smidigt håret känns piffigt och snyggt!

Tänk om jag hade kunnat säga till mig själv när jag var mindre att det skulle bli coolt igen en dag! Wow! Hade älskat det!

Här har ni de jag investerat i:

(null)

Mitt äldsta tillskott i hårbandssamöingen är denna vackra skapelse i vit spets! Man känner sig alltid uppklädd i den, kommer inte ihåg var jag köpte den men det var några år sedan.

(null)

Hade tydligen ingen bra bild på det här hårbandet, som jag, utan tvekan använder mest, men det är blått med vita prickar. En scarf köpt på second hand- butiken Emmaus för typ 30 spänn.

(null)

Ett rött. Detta har ståltråd i sig och sitter som en smäck. Tycker om färgen mot mitt hår. Köpte den på en butik i slussen som heter Fröken Söt, kostade kanske 50 spänn.

Det ligger ett vanligt svart i min lilla samling också ;) 

Har ni hakat på hårbandstrenden?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0