Sol och sommar och spelning

Tror inte att någon missade det, men sommaren kom förra veckan! Fredagen var MAGISK och dagarna som fylldes med sol, fyllde jag med promenader, natur och utomhusvistelse. OJ, stelt ord ändå - utomhusvistelse. 
I alla fall. Fredagen var fantastisk och jag promenerade, fikade och hade det mysigt med min kompis Jaana efter skolan. Hon har precis skaffat hund, en väldans söt liten Pepsi.
 
Hade fullt upp att hålla mig lugn och gosa, så tog tyvärr inga bilder ;) Men här har ni en på mig och min fina majblomma istället!
 
 
Massa soltimmar senare begav jag mig hemåt för att käka och göra mig iordning inför kvällen. Gustav skulle ha spelning med sitt band - Electric Sweethearts. Jag och Christoffer taggade med vin på Secret Gardens uteservering innan. Vill att sommarens plats ska bli uteserveringar med fina vänner!
 
Electric Sweethearts levererade som alltid och de har precis släppt en låt på Soundcloud nu, om ni vill lyssna? :)
 
https://soundcloud.com/search?q=electric%20sweethearts
 
Lyssna lyssna lyssna! De är så JÄKLA BRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0