Ohoj!

 Bild från dagen jag låtsades att jag var sjökapten. Fick många fina ord om min keps, det värmer såklart! Himla fint att det också döljde den otvättade hårlooken som fanns under. 
 
 
Jag hoppas att ni har haft en fin vecka. För mig känns det som att den försvann i påsk och ledighet och jag borde kanske ha fått lite mer gjort, men jag tar det nästa vecka. 
 
Mitt påsklovsmys har ni redan fått höra om och min vecka började inte förän på onsdagen. Då blev det mest promenad - plugg - promenad - plugg och till sist en eftermiddag/kväll på stan med Gustav. Testade två olika caféer, kommer tipsa er snart!
 
Torsdag var det skola, mys med mormor och Tova samt Teater. Något som jag också kommer skriva om här snart. Vi gick ut och drack bubbel efteråt, fick vårfeeling och kände mig glad. 
 
Fredag var både skola och jobb innan bokcirkel, gick ut och tog ett glas med Tove och hennes kille efter. 
 
Lördag fick jag finbesök av mamma, mormor och Tova. Vi brunchade med pannkakor, spelade spel och var ute i solen, eller ja, gick till centrum. De åkte hem och jag tog en springtur innan jag satte mig och pluggade en kortis... och mer hann inte hända innan jag satte mig och skrev precis det här.
 
Vad har ni gjort i veckan? 
 
Hoppas att ni har skrattat mycket, fått sol på kinderna och fortfarande har godis till helgen från påskledigheten <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0