När frysen fylldes på

Jag har skrivit om det förr MEEN Lysings Bageri har varit i Stockholm igen med alla sina glutenfria gottigheter ;) Denna gång tror jag att jag slog personligt rekord. Köpte så mycket gott!!
 
Ostfrallor, vallmofrallor, sirapslimpa, vaniljbullar, hallongrottot, kolaremmar och knäckebröd (dessa fick jag dock med gratis för att de precis gått ut)
 
 
Sedan förra veckan har jag hunnit smaka en del och OJ vad gott det är med bröd. Äter nästan aldrig det längre men därför blir det något extra när jag väl gör det. Ostfrallorna och vaniljbullarna är bara WOW. ;) 
 
Och jag har massor kvar att njuta av, så fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0