Svetten som rinner rakt in i sommaren

(null)

Värmeutslagen blommar upp på händer och fötter. Det är nästan det tydligaste sommartecknet för mig. När det är så varmt att kroppen bara: vänta, vad är det som händer?

Det är långhelg och jag bor i solen, läser, lyssnar på poddar, pluggar och hänger. Igår badade vi i pool och jazucci hemma hos Gustavs faster och ikväll ska jag möta Elodie och dricka cava i Vasaparken. 

(null)

Direkt när jag klev upp idag kände jag att jag ville se något nytt. Sagt och gjort. Jag packade väskan med filt, matsäck, vatten och en bra bok och cyklade iväg. Svettig som attan men tacksam över värme och vacker natur. Älskar vatten, sjöar, hav, åar, bäckar, fontäner - ALLT!

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0