Någonting som smyger sig på

(null)
 
Jag ser den på alla mina bilder i telefonen. Det yttersta beviset på att sommaren är här på riktigt. 
 
Baddräkten!
 
Har kikat på denna hur många gånger som helst hela våren och nu har den varit min sen juni. Låter som en relation men det är nästan så det känns. Älskar den!
 
Från weekday om någon undrar :)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Kan inte komma ihåg en sommar när jag har badat lika mycket som årets. Senast idag tog jag ett kvällsdopp med Florian. Kan knappt förstå att klockan hann bli nio och det fortfarande är varmt. 


Kommentarer
adina

men herregud vad jag saknar er och svensk sommar med bad. hälsa florian <3

2018-07-25 @ 23:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0