Generationer

Häromveckan fick jag och Gustav äran att komma till Christoffers lägenhet på grillkväll. Hans roomie och några vänner till henne var där och det slog mig att man verkligen borde umgås mer över generationsgränser, inte bara inom familjen. Det ger intressanta samtal och nya perspektiv och det tror jag är en viktig ingrediens för att man ska utvecklas som människa. Jag är väldigt nyfiken på hur andra tänker om det, så, hur tänker ni? :)
 
Fin kväll med bra samtal, kattmys och god mat. Det godaste jag vet går ju alltid att grilla, halloumi och majs ;) Sen hade Christoffer fixat en fantastisk potatissallad med äpplen i, tips tips!
 
 
Katten Anton som också bor i lägenheten hittade snabbt sin soulmate i sällskapet. Han hängde i Gustavs knä större delen av kvällen och mitt hjärta smälte lite. Undrar om han kommer sakna Gustavs. Blir nästan sugen på att skaffa en katt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0