Öppna paket

Fortsätter med gårdagens tema, presenter. Den här gången några av de presenter som jag fått, i examenspresent och i födelsedagspresent. 
 
Vi börjar med det gulligaste: 
 
 
Fick denna fantastiska mugg av Christoffer. Han har en likadan och jag har sagt hur många gånger som helst att jag vill ha en och ska köpa en. Nu fick jag en :)
 
 
Fick riiiktigt fancy pennor från Gustavs familj. Jättesköna att skriva med, vackra att titta på OCH med mitt namn ingraverat?! Aldrig ägt något så fint. 
 
 
Av Mamma och dem fick både jag och Gustav en present. Vi ska köra Body Flight. Alltså en lufttunnel där man får testa på att flyga. Har pratat om det länge för att det varit reklam om det överallt. Känns så ballt att få prova. 
 
 
 Av Axel och Fanny fick vi Backgammon. Ett spel jag spelade mycket för några år sedan men nästan helt glömt av. Väldigt fin present. Man borde spela mer brädspel!
 
Av min kära sambo fick jag en spadag som vi ska boka in snart och jag fick bland annat flera fina flaskor som pryder vår lilla lägenhet nu!
 
 
Kebabsåsen får vi inte glömma heller! ;) Och en fin teservis från Loosan!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0