Sommarlivet

Förra veckan jobbade jag min första vecka på årets sommarjobb. Reporter på heltid fram till slutet av augusti, i Södertälje. Hade en väldigt fin första vecka, fick testa på att livesända både framför och bakom kameran och skriva artiklar igen. Väldigt kul. 
 
Tre timmars restid varje dag och tidiga mornar gjorde kroppen trött och därför har jag inte orkat göra så mycket mer än att jobba, äta och sova. Det får vara så, har jag bestämt. Jag orkar mer än jag tror. 
 
Prestationsångesten har börjat lägga sig lite också, jag är nöjd med min första vecka och inte ens jag som vanligtvis har skyhöga krav på mig själv kan begära mer. Det känns skönt och jag andas ut lite. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0