Klänningen med bra karma

Väldigt länge sedan jag lade upp en spegel-mobil-bild. En liten del av mig skäms för att det är så ocoolt nu för tiden. Men därför tänker jag att jag gör det ändå. För jag MÅSTE få visa upp mitt nya secondhand-fynd. Fynd och fynd. Det kanske går att diskutera dock. Det var något gammalt märke som var värd liite mer pengar men jag kunde inte låta bli. Den ville sitta på min kropp för all framtid, jag förstod det direkt. 
 
Den kanske inte ser mycket ut för världen. Men det var längesedan jag kände mig så fin. Min spirituella sida vill tro att den har levt ett fint liv innan den fick komma hem till mig och att det är därför jag bara var tvungen att köpa den. Plus att den sitter som en smäck då. 
 
Älskar när kläder får en att känna sig så fin. Känner mig lagom gammeldags, på ett sätt jag alltid kommer på att jag gillar. Blev dock lite knäckt av att Gustav inte älskade den lika mycket som jag. Men, samtidigt som jag påminner mig själv om det, vill jag också påminna er. Det spelar ingen roll vad ens partner tycker, vad andra tycker, egentligen. Känner du dig fin, känner du att du vill ha på dig något - ha på dig det! Ha på dig precis vad du vill!
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0