Sockerchock och kramkalas

Fortsätter berättelsen om min fantastiska helg :) 

Kom på att jag missade att berätta om fredagen. Jag firade med mina klasskompisar. På en bar, vidare till en balkong och sen vidare ut i natten.

Vi hade en jättefin kväll, jag blev spådd och vi pratade livet.

(null)

Söndag - familjehäng.

Malin, Markus och mina kusiner kom på besök. Vi åkte till Mr Cake och fick sockerchock.

(null)

(null)

Åkte till stan för att träffa pappas sida. Käkade glass med farmor och farfar medan andra var på shoppinghumör. Hann krama om alla precis innan tåget gick och åkte hem för att smälta en magisk helg ❤️

Fint att få omges av nära och kära ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0