Prickiga brallor

Hej alla fina! Jag är inne i en tung period just nu. Med lite småpanik inför hösten och livet som kommer. Vill att allting ska ordna sig så bra som möjligt och prestationsångesten kryper sig på när jag allra minst vill veta av den. Det är liksom sommar och jag vill skratta. 
 
Det släppte lite i helgen som tur är, även om det fortfarande känns lite oroligt i kroppen emellanåt, alla som har eller har haft ångest vet nog vad jag menar. Min kropp fick sig en liten chock med 10 timmars MEGASTRESS-jobb i lördags också. 
 
Men... de senaste dagarna har jag ägnat tid med människor som ger mig kärlek och energi, familj och vänner är verkligen bäst. I söndags hängde jag hos mamma, fixade saker till min examensfest på lördag och lekte med Tova. På kvällen mötte jag min kärlek och vi drack drinkar på Pinchos. 
 
Här nedan ser ni mig i mina nya favoritbyxor! Vill knappt ha på mig något annat än dem just nu!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

De är så fiiina! 😍

2018-06-01 @ 07:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0