Folk man känner, gatans grus. Det bästa jag vet finns utomhus.

 Rubriken är ett utdrag ur en låt som är med i föreställningen Allt som finns som spelar på jobbet, Teater tre. Tycker att den är OERHÖRT mysig ;) 
 
Jag och Gustav började denna vecka med en riktig utedag. Vi köpte cykelkort och cyklade in till stan. Han skulle köpa skor, jag vill se körsbärsblommorna. 
 
 
Vi tog en lunch och gick sen till...
 
 
Norra Latin. Har ju läst boken med samma namn och vill se hur det såg ut i verkligheten. I bokens verklighet är det fortfarande en skola, något som det inte är på riktigt. Det roligaste var att man kunde gå in och kika. Det tråkigaste var att alla rum var låste och jag kunde därför inte se hur Aulan såg ut. Bokens mittpunkt kan man säga :)
 
Vill tipsa alla om den boken. Det var längesen jag var så inne i en bok. Bästa jag läst i år!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0