16 mars x 4

Medan jag ligger och snorar vidare i min sjukbubbla tänker jag att ni skulle få hoppa tillbaka några år. Vi ska nämligen se vad jag skrev om på den här bloggen den 16 mars 2017, 2016, 2015 och 2014. 
 
Vi börjar!
 
2014
 
 
Här skrev jag om att jag hade sällskap. Härnösand-sällskap med Christoffer, Matilda och Daniela. Vi firade Christoffer, fikade och umgicks som bara den :)
 
2015
 
 
Halvsuddig bild från 2015. Men här skrev jag om en fest jag var på hos en kollega från Gröna Lund. Det var 20-tals tema och jag hade en väldigt rolig kväll kommer jag ihåg. Dansade mycket, pratade mycket och ja, fina människor. 
 
2016
 
 
Här skrev jag om min skrivmaskin, Malte. Jag lånade ut honom till en reklambild. Fin va? 
 
2017
 
 
Här skrev jag om ord, meningar som känns och att skriva. Exempel på fint citat: 
 
"Att skriva är också att inte tala. Det är att tiga. Det är att skrika utan ljud"
 ~ Marguerite Duras
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0