Hipp hurra, jag tar examen idaa

Eller ja, i lördags ;) men det var en av de finaste dagarna jag varit med om! Tusen tack, igen, till alla som kom dit och gjorde dagen så fin!

- Hur såg den ut? Kanske ni undrar! 

Jo! Jag klädde mig fint i röd kjol och sen åkte jag och Gustav hem till mamma för att fixa med ballonger oxj dukning!

Släkten började ramla in vid halv två och sen fylldes mammas trädgård med familj och släkt och vänner. Kände mig kärleksbombad från alla håll och fick mer än en tår i ögat för att alla hade kommit dit för att fira mig. 

(null)

Arvid var där också såklart! 

Vi åt god mat, fikade och drack skumpa hela eftermiddag/kvällen. Spelade kubb och bara snackade tills klockan blev sent. Då åkte vi in till stan en sväng och tog drinkar på en takterrass. 

(null)

Wow vilken familjen, släkt och vilka fantastiska vänner jag har. Känner mig så otroligt tacksam att jag inte vet hur jag ska ge utlopp för den riktigt. 

Tack tack tack!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0