Le eller inte le, det är frågan

(null)

LöRdag hörni! Och ledig dag, för mig i alla fall. Tänkte ni skulle få följa med på min torsdag, den var späckad med vardaglighet och mys.

7.30 Jag åker till jobbet, fixar till, hälsar och får barnen att känns sig välkomna.

12.00 Precis slutat jobba, tar pendeln mot skolan!

13.10 Fototime! Eller ja, nytt pass-time

14.00 Seminarium i skolan, diskussion och övningar.

16.00 Mot centralen för att möta upp mamma!

Resten av kvällen = mys med Tova, Mamma och Tord. Jag och Tova fixade en dans/låt och jag förlorade, överlägset, i flaggspelet. Hur kan en sjuåring vara så duktig? Hänger inte med ;)

Det här med bilder har följt med mig hela dagen. Vi tog bilder på jobbet och sen på passet. Kommer på mig själv med att helt ärligt inte bry mig så mycket om hur det blir, att det blir bra som det är, att jag inte orkar lägga energi på en bild :) känns fint, känns viktigt att få ha komma dit. Kanske vänder det? Kanske låter jag mig själv få ett break och blåst bilder bli som det blir :)

Ha en fin lördag! Kramas mycket ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0