Liv Strömqvist största fan

Har någon av er missat att det varit bokrea precis överallt? Nej? Trodde väl inte det ;) 
 
Med tanke på den takten jag har när jag läser böcker skulle det vara otroligt oekonomiskt för mig att köpa alla böcker, jag lånar alltså mest på bibliotek. 

Men vissa böcker vill man bara ha hemma och bläddra i. Jag fick med mig några sådana hem förra veckan! :)
 
Uppgång och fall, Ja till liv och Kunskapens frukt av Liv Strömqvist pryder nu min bokhylla och jag kan läsa en bit varje dag om jag vill. 
 
Känns fint! 
 
Jag peppar också att gå och se om hennes pjäs "Liv Strömqvist tänker på dig" snart igen. Bland det bästa jag sett!
 
Köpte ni något på bokrean?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0