Space:igt

För ett tag sen såg jag en tjej gå runt med en tröja full av stjärnor. Jag tänkte det enda vettiga: att jag MÅSTE ha en sån tröja!
 
Var på shoppingtur med Gustav, såg denna inne på Carlings. Har bott i den sen dess. ÄLSKAR DEN. 
 
Tänker på rymdintresset som lever kvar inne i min kropp och på mina planer att bli rymdforskare. Hade ändå dessa planer tills jag var typ 17 och tröttnade lite på matte efter 6!! kurser på gymnasiet. De hette A, B, C, D, E och Matematik diskret då. 
 
OBS att astronomikursen jag läste också var typ matte. 
 
Tänker att jag kanske hittar tillbaka till det intresset någon gång, vem vet?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0