Vi sprang, vi flög, vi somnade

I början av augusti bestämde jag och Erica att vi skulle ta en sista minuten till Grekland :) Jag kom hem i söndags, lagom till en stressad skolstart och har haft det så himla fint. 
 
Jag tänkte ta med er på resan såhär i efterhand :) 
________________________________________________________
 
DAG 1
 
Tar med lördagen också eftersom den litegranna bara blev en söndag helt plötsligt. Lördagsnatten låg vi inte hemma och kikade på film, utan vi sprang MIDNATTSLOPPET. Det var så himla roligt och det gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Christoffer sprang iväg efter tre kilometer men vi andra, Andreas, Erica och jag höll ihop under hela loppet och peppade varandra :) Gustav stod vid sidan av och hejade också!
 
 
Efteråt firade vi till det med ett glas på en bar precis bredvid målet, där vi trängdes med andra svettiga löpare. Jag och Erica begav oss snart mot hennes lägenhet för dusch och lite mat innan vi blev upphämtade av en taxi klockan halv 4 på morgonen. Noll timmars sömn alltså och vi begav oss till flyget. 
 
 
Som ni kanske redan har räknat ut blev det inte jättemycket med denna, första, dag. När vi kom fram till Skiathos tog vi en promenad i staden, halvsov vid poolen i några timmar för att sen avsluta dagen med middag och en god natts sömn. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0