Se hur du strålar

Hade en sådan där "fuldag" häromdagen. Ni vet när man bara inte känner sig vidare fin, man har en finne på hakan som man tycker lyser upp hela världen eller ett hår som står åt alla håll. Alla har vi varit där... 
 
Kände mig som en liten tjurig barnunge när Gustav peppade mig med hur fin jag var och jag kände bara;
 

NE!

 
Aja, tog tag i mitt sinne och skärpte mig för att gå till skolan i alla fall, läste Metro, fastnade vid dagens serieruta. Skrattade gott åt time:ingen i detta och försökte intala mig att jag var FAB istället!
 
 
OM du ha en fuldag, ta på dig kläderna du trivs som bäst i och jag lovar; du är fab! Verkligen verkligen lovar, damn!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0