Nedräkning

5
saker jag alltid har i kylskåpet
 
Så himla svårt, har typ aldrig någonting känns det som och får alltid handla till saker MEN har typ alltid
smör
saft
gurka
någon matlåda
och
halloumi eller tofu!
 
KUL
 
4
saker jag inte kan var utan
 
En varm dusch, fryser ju som ni kanske vet typ alltid!
En bok, måste alltid ha någon på gång, någon att fastna i på tåg och buss!
Min telefon, behöver snapchata och gif:a mig genom livet. OCH skriva upp allt jag tänker på.
Min kalender, behöver den i mitt liv, verkligen!
 
saker jag inte kan äta
 
GLUTEN, y'all know!
Torra mackor, typ allt glutenfritt bröd blir torrt på två sekunder, klarar inte det!
För mycket selleri, går bra i grytor men INTE om det tar över, vilket det lätt gör, mår typ illa!
 
2
saker som gör mig glad
 
När Gustav är på goshumör och bara vill kramas, finaste jag vet!
Att få skratta med familj och vänner!
 
 
 
1
sak jag gör flera gånger i veckan
 
Pluggar, plugget är mitt liv just nu ;)


Kommentarer
Anonym

Goshumör e bra grejer! ❤️

Svar: Eller hur, bästa! :)
Olivia

2016-09-26 @ 22:18:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0