Höstpepp

I lördags kväll tog jag på mig en välstruken vit skjorta, över den en svart väst och peppade genrep för Bullets over Broadway. Fick stå bredvid en härlig kollega och tiden gick fort fort! Är såå redo för hösten känner jag, för att;
 
- skolan har tempo och jag känner att jag hamnat helrätt efter första veckans lektioner och uppgifter!
 
- mitt nya deltidsjobb är något man peppar till, ska bli roligt att lära känna mina kollegor och ha fina kvällar!
 
- vi fick förlänga vårt kontrakt för lägenheten till mars nästa år, vi slipper stressa med flytt och jag får bo kvar med världens finaste kille!
 
 
Tittade ut genom fönstret innan jag gick mot jobbet i lördags och möttes av den finaste regnbågen jag sett, blev dock inte lika bra på bild. men men..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0