Söndagslista

Jag kan: Helt plötsligt brista ut i sång eller citera föreställningen som går på mitt jobb just nu.. Det kommer från ingenstans och blir mest bara VÄLDIGT konstigt när ingen i klassen har sett den exempelvis ^^
 
 
 Bild tagen av Matilda från i Somras, innan Håkankonserten!

Jag vill: Sluta vara så stressad hela tiden... ska börja meditera!
 
 
Jag borde: Vara ute mer och få frisk luft, försöker promenera lite varje dag, men det börjar bli kallt juuu ^^
 
 
Jag skulle: Pluggat mer effektivt inför morgondagens tenta, men det har liksom varit för mycket andra små uppgifter och saker att göra, jobb, gosig pojkvän..ja, jag hittar massa andra saker att göra!
 

Jag gillar: att simning ska börja bli en veckovana för mig och Adina, tycker om att simma och det blir ju ännu roligare med sällskap!
 

Jag älskar: mina vänner, de är BÄST och ger mig en massa energi!
 
 
 
 
Jag måste: städa och laga mat, helst till massa matlådor också. 
 

Jag behöver:massa kramar, alltid!
 

Jag får: Äran att hänga med min fina vän Florian idag och traska längst vackra träd och det känns himla fint :)
 

Jag kan inte: gå upp tidigt och typ "carpa dagen" om jag inte verkligen måste...eller.. det är väldigt svårt ^^ Kroppen bara "neeej, sov sov sov. Du får! Du kan! Du borde!"
 

Jag borde inte: dricka så mycket te innna jag ska sova, blir så himla kissnödig, varsegoda för den informationen.
 
 

Jag gillar inte: att jag alltid blir lite rädd av att gå hem själv på kvällarna, kan samhället bara sluta ge mig belägg för den rädslan, tack!
 
 
Jag måste inte: göra allting perfekt, inser att det inte fungerar nu och ger mig själv ett litet "chillpill"!
 

Jag älskar inte: hösten, jag är ledsen! Den är mysig ett tag och absolut vacker med de fina färger som kommer fram. Men det dröjer bara ett litet tag sen längtar jag tillbaka till sommaren igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0