Märkligt påhopp

I förra veckan var jag och Adina på Eriksdalsbadet, hade aldrig varit där innan så jag var pepp och redo för rutschkanor, bubbelbad och på att få ta några härliga simtag såklart ;)
 
Precis när jag ster in i duschrummet hände något märkligt bara....
 
Berätta via snapchat...
 
 
Stod alltså, invirad i handduken som jag precis tagit med mig från mitt skåp, står framför duscharna och blir påhoppad som tjuv. Hon hann se mig i exakt 3 sekunder innan hon bara pekade på mig och sa; 
 
"Den där är min"
 
Vad svarade jag då kan man undra, blev helt ställd och klämde ynkligt fram att "Nej, detta är faktiskt min handduk"
 
Såg senare att det låg flera handdukar i exakt samma färg på flera olika platser runt om i duschrummet, vilket gjorde det än mer märkligt att hon gick på mig..
 
Kvinnan fortsatte i alla fall att duscha sina barn och jag gick en bit därifrån, tyckte situation var ganska obehaglig. Fick ingen som helst ursäkt eller någonting, 
 
mycket,
 
mycket
MÄRKLIGT!
 
Vad skulle ni ha gjort i samma situtation?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0