Gnistrande

SOOOL! Älskar't, hoppas solen håller sig kvar ett tag bara! Går snart in på slutspurten av studierna, åker snart hem till ett vårvarmt Småland och tillvaron börjar gnistra litegrann!
 
Hur firade jag in den stora vårens ankomst måntro? Jo, jag fick äran att dela bord med massa snart färdiga och utexaminerade ljusdtekniker. Hade inga planer för kvällen och blev så glad när Erica frågade om jag ville med henne och några ur hennes klass på middag! Var så himla mysigt :) Vi åt på en restaurang som hette Hjördis, låg på gångavstånd från Medborgarplatsen, en kanonrestaurang verkligen!
 
Satte upp håret, tog på mig min nya favvotröja, toppade med röda läppar och begav mig ut i den vårvarma kvällen!
 
Hoppas ni hade en mysig Valborg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0