Lärdomarnas början

Då sitter man i skolbänken igen ;) lär mig just nu om genetiska förändringar inom populationer,  vilket ändå är det mest intressanta på länge. Har kommit på under min inläsning i denna kurs att jag är mer intresserad av etiska aspekter än molekylärnivån på själva vetenskapen :) Man lär sig något nytt varje dag osv!! 
 
Snart har jag också läst ut boken som aldrig tar slut, känns helt fantastiskt! 
 
 
 
Hade en fin kväll igår, fick middagssällskap av Christoffer när jag kom hem och vi myste till det med fika och en sväng till bokrean till sist :) Världens bästa vän! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0