Lucka 10

Något jag drömmer om
 
Drömmer om många saker egentligen, 
 
Rent karriärmässigt;
 
  • Att kunna göra skillnad med mitt skrivande, öppna dörrar, skapa förståelse för olikheter hos människor.
  • Skriva en ungdomsroman som tilltalar och skapar igenkänning hos unga mitt i alla känslostormar.
Familj
  • Att få utvecklas och växa i den gigantiska kärlek jag har till min sambo.
  • Jag önskar och drömmer om att alla i min familj och fina vänner får behålla hälsan och att jag får träffa dem ofta.
För min egen del
  • Att jag fortsätter utvecklas i mig själv, hittar lugnet och hamnar på en plats jag känner mig trygg på.
  • Att jag lär mig kontrollera mina känslor lite mer och lära mig att hantera energier bättre.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0