Livspepp!

Förra veckan var alltså sista lediga veckan innan skolstart OCH jobbstart, hade min första jobkväll i lördags och det ska bli så himla roligt :) Kommer alltså jobba i foajén varannan helg hela hösten! :D 
 
Hörni!! 
 
Om ni har missat det? HÅKAN HAR KOMMIT MED EN NY SKIVA!!

 
Jag ocg Gustav svepte in oss i en filt, lyssnade och tittade på utsikten från balkongen ;) Lyckades få med Gustavs douche-face på bild ;) haha
 
 
Jag och Andreas lekte turister en dag, mest jag, men ändå ;) Var så längesen vi sågs och vädret var ON TOP så vi promenerade länge, åt glass och pratade ikapp oss om livet!
 
 
Hänge med Oskar, Axel och Fanny på Vasamuseét, tjuvlyssnade på en guide och lärde oss en massa saker. Visste ni att detta museum är bland topp 10 mest besökta i världen? Galet!
 
I lördags firade jag och Erica till det med drinkar på Friday´s och Spybar, himla fint! :)
 
Hoppas ni får en supervecka! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0