Timme för timme, dag för dag

Häromdagen hade jag fått ledigt från jobbet, otroligt lyckat eftersom Gustav bjöd mig på en mysig spelning i stan! Tingsek! Riktigt Riktigt bra och den musiken kommer absolut spelas varmt i lurarna framöver!
 
Livet genom snapchat!
 
 
Hängde med två fina bröder!
 
 
Fick med mig Erica en sväng till Pride, ändock lite misslyckad då det var svindyrt! Men vi gick och njöt av en fin stad och senare, av lite god mat, mmm...
 
 
Sen hade vi en handlings/tvättkväll! Åt jordgubbar, dansade på coop och busade! 
 
 
Och det var livet genom veckans snapchat, avslutar med en bild som lite förklarar hur seg jag känner mig idag!
 
 
Hoppas ni har det kalasigt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0