Värdefull lista

När man är lite trött och FORTFARANDE snuvig, plus hostig nu för tiden, har litegranna superotur och fyller alltför mycket sömntid med mardrömmar, då får man försöka fokusera på det fina. Som att; 
 
- det faktiskt var roligt att arbeta som servitris igen, vilket jag ägnade hela min fredagskväll åt.
- hur fint det är när man tappar en hel bricka med glas och någon som vet precis hur det känns, mitt bland alla människor, tvingar ut en i disken och fixar det åt en.
- jag hade en jättefin hel lördag med människor jag tycker om.
- vann i bowling.
- jag spenderade en helmysig söndag med människan som är den finaste jag vet.
- jag har varit ledig idag och har en överraskning att visa upp här, spännande.
- Andreas, Simon och Christoffer har gjort min måndag sådär riktigt go som bara dem kan. 
- min pyjamas är ultramysig.
- jag tänker dricka te och läsa i böckerna jag fick av Christoffer resten av kvällen och det behöver jag.
 
Söker frivillig, gratis, inhoppare för mig själv på förskola imorgon. En postiv, taggad going kan också få göra sitt till att peppa upp mig annars ;) Håller alla tummar för att ni får en toppenvecka. får ni en dålig dag ska ni veta att alla har det. Man får deppa ner sig en aning, tjura på teknik som strular eller en äckligt följsam otur, men glöm inte bort att det finns så mycker mer givande saker att fokusera på i slutändan. :)
 
 
 
Avslutar med mitt favoritcitat ur en helt fantastisk bok för att den alltid får mig att le;
 
 
 
 


Kommentarer
Christoffer

Du skulle ju läsa dem i Frankrike! ;) Är de slut nu?

2014-11-27 @ 21:00:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0