Stolthet

..känner jag över alla de barn jag undervisat i drygt ett halvår nu. Avslutningsshowerna var så fantastiskt roliga och jag blev helt varm i hjärtat av att se resultatet av allt vårt kämpande, så duktiga är dem allihopa! Har tyvärr inga bilder på färgexplosionen eftersom jag hade fullt upp med att ha koll på alla barn, men det var ett spektakulärt framträdande med alla fina kostymer och matchande bakgrunder. Sen var det spännande att se hela hallen gå bananas när David Lindgren gick upp och gjorde sin show, sjukt duktig kille!



Äntligen måndag säger jag här och syftar på den kickoff som kvällen kommer bestå av. Alla vi som jobbar på Gröna Lund har alltså parken för oss själva och det ska bli väldans, väldans kul :) Eftersom vi för tillfället arbetar alla helger blir också söndagkväll som fredag på ett vis, vilket igår firades med vin och gott barhäng. Rätt kusligt att ta sig hemåt mitt i natten när resten av staden är relativt öde bara ;) Tur som jag hade, fick jag i alla fall pratglatt sällskap största delen av hemresetrippen :)

Delar med mig av ett musiktips dagen till ära, jobbade under den konsert som den svenska björnstammen hade i torsdags. Kunde inte se dem men hade turen att min attraktion låg relativt nära så jag kunde njuta av musiken i alla fall, den är ju så fantastiskt bra! :)
https://www.youtube.com/watch?v=tkJj-xk2WCY&app=desktop 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0