Innanför kvarteren

Det vackraste jag äger, den finaste presenten i världshistorien, min stora insperationskälla just nu. Väntar med att offentliggöra namnet på denna balla skapelse för att den kräver ett som verkligen talar för hur underbart fantastiskt den är och hur glad jag är att ha fått äran att ha den på mitt bord.
Nedanför hittar ni kvällens kreativitet, med en mer konkret insperationskälla än vanligtvis och som vanligt står rubriken för skapelsens rubrik :) Hoppas ni alla har det fantastiskt!
 
 
 
 
I en stad där alltför många andas in, 
på samma plats som orden glöms bort,
där perfektionen gör dig fin.
 
Bilden behöver falna,
tillslut försvinna in i verklighet.
Varken förblinda eller få drömbilden att smalna.
Glädjas åt att landa,
i det vackra med att vi vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0