Vad jag ser fram emot just nu

Hej hopp! Det är sommar snart och när jag skriver det här ser jag precis ett gäng med studentmössor på svaj gå förbi. Ändå ett ganska bra  bevis på vår och sommar!

Har känt mig lite nere på sistone. Känner mig orolig och stressad över hur allting ska bli efter skolan är klar. Prestationsångest deluxe.

Men jag tänker inte fokusera på det för mycket. Tankarna grottar in sig utan min hjälp. Jag tänkte istället ta upp roliga saker. Några fina grejor som jag ser fram emot!

Först ut:

Urban Trail Run - ett lopp som jag oh Erica ska springa på lördag. Väldigt pepp på det och lite nevös ;) 

Oslo - att fira sjuttonde maj med en saknad vän. Ser fram emot det megamycket!

Examenspartaj - halva min släkt och många av mina vänner slås ihop för en dag och jag ser fram emot en mysig dag med mycket kärlek! Och att jag är klar i skolan då - knas!

(null)


Min födelsedag - för alltid en superpeppad firare såklart! Dessutom tar Christoffer sin examen då :) 

LT - mitt sommarjobb som reporter på länstidningen i Södertälje. Känns läskigt men kul att få anta rollen som reporter igen!

Midsommar på Gotland - vi drar till Gotland och firar midsommar i år. Vill ha sol och bad och fina dagar bara!

(null)


Mycket som händer i maj och juni och jag peppar allra mest att solen ska komma fram igen ❤️ 

Vad ser ni fram emot? :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0