Gratulerer!

Hallå där, igen!
Det har ekat lite tomt här ett tag, inspirationen inte riktigt funnits där och jag har lärt mig att det är bättre att vänta tills det kliar i fingrarna igen, och det gör det nu. 
 
Mycket har hänt sen sist, låter som något man bara säger, men ni ska få följa med på lite återblickar som visar lite hur livet har rullat på medan jag varit borta. 
 
En stor sak med idag, om vi ska börja med något, är att det är denna persons födelsedag! Louise fyller 24!! Det känns tråkigt att inte kunna fira henne men vi ses inom en snar framtid ändå. Vi har nämligen bokat in en resa till...
 
OSLO!
 
Vi ska haka på  sjuttondemaj-firandet. Är ultrapepp på det, på att se något nytt och träffa Louise igen. 
 
Googlar på vad man kan göra i Oslo och översätter olika uttryck till norska bara för att det är roligt. 
 
Har ni varit i Oslo? Är det något jag inte får missa? :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0