När saker känns

Onsdag kväll, jag åkte hemåt från skolan. Ångesten har krypit sig på under veckan och jag kände lite att ingenting jag gör blir särskilt bra. Men det blir det verkligen och det här är något som följt mig länge genom livet, prestationsångesten. Något jag jobbar på och det blir bättre även om det kommer bakslag ibland!
 
Fixade dock en väldigt bra medicin. Först satte jag mig på ett berg, hade denna utsikt och bara andades ett tag. 
 
 
Sen åkte jag hem och hade det mysigt med mamma och Tova. Åt pommes direkt från plåten och hade det fint. Jag och Tova försökte gå som gässen i Aristocats, vilket var väldigt roligt. Bland det bästa jag vet är absolut att få Tova att skratta!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0