I min telefon, del 5

Sparar ju på en massa grejor på min telefon, tänkte vi skulle kika lite på vad som hamnat där på senast tiden. :) Mest screenshots på allt från recept till sakar jag tyckt varit lite kuligt ;)
 
 
Först ut en text Sandra Beijer lade ut på sin blogg. Tycker den stämmer i vissa fall, inte alltid. 
 
Ett recept jag bad mamma skicka till mig. Hon pratade om det och jag blev så himla sugen. Ska göra det någon dag!
 
Pepp när man får en dipp!
 
Någonting jag tyckte var lite kul ;)
 
Ibland behöver man tänka positivt, särskilt när det känns som att världen går snett.
 
Hade en dag efter-dag för några veckor sedan. Tyckte jag hittade en perfekt gif. Precis såhär kände jag mig ;)
 
Någon som också älskar lite småklyschiga citat? Inte? Nåväl, jag gör!
 
 
Två grejor jag ska köpa på Coop, extrapris is the shit!
 
Såhär vill jag krama mina böcker ibland. 
 
Snipp snapp slut på innehållet i mobilen för idag ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0