Fullspäckad fredag

Tänkte ta er tillbaka till min fredag! Hade en fullbokad dag med mycket kul, allt gick i ett kan man säga. 
 
9.00 Jag tog bussen mot tunnelbanan, tunnelbanan mot pendeltåget och pendeltåget mot Spånga. Jag skulle möta upp Tord och Tova för några timmar på Leos lekland. 
 
14.00 Hade precis lunchat och lekt klart innan jag tog pendeltåget in mot stan för att möta Patricia i tantolunden. Solen <3
 
 
16.00 Jag har hakat på ett integrationsprojekt som skolan har och mötte för första gången tjejen jag ska hjälpa att få ihop ett reportage. Språkträning och skrivtänkt. Ett spännande möte på två timmar och det ska bli roligt att träffa henne igen om några veckor. 
 
18.00 Här mötte jag upp mannen i mitt liv. Vi fixade mat och satt oss på Apberget med en utsökt utsikt! Sen promenerade vi hemåt samt cyklade en sväng. Älskar honom!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0