Tv-time

Just nu har vi en tv-kurs i skolan. 3 veckor där vi varje vecka ska göra olika typer av tv-inslag. Förra veckan skulle vi göra ett eget nyhetsinslag på 1 minut och 30 sekunder. Jag hörde av mig till Erica och fick därigenom komma på genrepet för föreställningen The sexual contract. 
 
Vi fick inte filma under själva föreställningen eftersom publiken bestod av gymnasieelever och fick därför kika, vilket var väldigt roligt. Därefter gjorde vi lite intervjuer och för att få lite bilder filmade vi när de övade innan. Är väldigt tacksam över att jag fick med mig min fina klasskompis Elin som hjälp och stöd också! Mycket grejer att hålla reda på med den nya tekniken. ;) 
 
Vill ni läsa mer om det kan ni klicka er vidare här: http://www.ungaklara.se/forestallning/the-sexual-contract/
 
 
Lite rolig detalj. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0