En triss med april

Idag är det april!!
 
April april ;)) haha 
 
Kanske inte jättekul, men imorgon är det det minsann :) Tänkte kika lite på vad jag gjort de senaste 3 åren i april!
 
__________________________________________________________________________________
 
2014
 
 
Jag jobbade på Funky Kidz, en dag var jag en stor nallebjörn ^^
 
 
Jag jobbade också som telefonsäljare i några veckor, träffade Simone där! Hängde mest med henne och en tjej som hette Cecilia. Fick sparken efter tre veckor för att jag "var för snäll" ;)
 
 
Hade en himla kul utekväll med Loosan och Erica bland annat. Vi shotade tequila som aldrig förr ;) Hoppas Loosan tar och flyttar upp hit snart igen!
 
 
Köpte en av mina favoritklänningar på second hand. Älskar den!
 
 
Började jobba på Gröna Lund i slutet av månaden! Här stod liksom jag och hade världens bästa sommar framför mig. Jag skulle ha de finaste utekvällarna, nattbada, bli tokkär och kyssa mannen i mitt liv. 
 
_________________________________________________________________________________
 
2015
 
 
Hade mysiga dagar i Småland <3 Här ser vi Solla och lilla Linnea :)
 
 
Var på bucketparty hemma hos Sofia :)
 
 
Hade så jäääkla roligt på danceoke! Bästa grejen!
 
 
Hängde bland körsbärsblommorna med finisar!
 
________________________________________________________________________________
 
2016
 
 
Firade Sofias 25-års  fest på en takterass!
 
 
Hade bokklubb!
 
 
Gick på världens bästa teater: Liv Strömqvist tänker på dig!
 
 
Blev bortskämd med finmiddag av mamma <3
 
 ____________________________________________________________________________
 
Fina saker som händer i april i år:
 
Bokcirkelmöte
Ny kurs i skolan
Teater x2
Mys i solen 
Äta glass med favoriter
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0