En tisdag, timme för timme

Tänkte gå igenom hur en dag i mitt liv kan se ut just nu! Timme för timme med lite halvklara bilder eftersom min mobil mår sådär ;)
 
8.30
klev jag upp denna dag, skolan började vid 10. Jag åt en skål med youghurt och försökte vakna ;)
 
 
9.00
Det tar en timme för mig att komma till skolan, så jag sitter oftast med näsan i en bok längs vägen.
Läser just nu Carolina Klufts bok. Tänker inte säga mer om den än att jag inte tänkter tipsa!
 
 
10.00
Till veckans arbete behöver man ha en videokamera (vi håller på med Tv nu). Jag stod i kö för att hämta ut en till vår grupp. 
 
 
11.00
Denna lilla rackare hämtade jag ut. Vi lärde oss lite hur den fungerade, åt lunch och gick sedan ut för att filma för vårt första klipp.
 
 
13.00
Efter det satt vi och redigerade. Vi gjorde ett kort inslag om ombyggnationen på Flemingsbers station. 
 
15.00
Eftresom vi var sjuukt effektiva hann vi klart veckans uppgift och jag kunde sätta mig och plugga lite på egen hand. Vi har en hemtenta på gång också nämligen ;)
 
 
Vår skola har de seegaste datorerna!! Så jag satt och stirrade på detta i en kvart...
 
 
16.30
Tog jag tåget in mot stan. Pratade med Matilda på vägen till medborgarplatsen. Hon fyllde år dagen till ära!
 
 
17.30
 Mötte upp mina fina vän ;) Vi fick snart sällskap av Adina och simmade några längder på Eriksdalsbadet!
(Väldigt oklar pose)
 
 
19.00
Här hade vi pommes-dejt och snackade skit ett tag. 
 
 
20.00
Här lade jag mig direkt i soffan, drack äppeljuice och kollade på Parneviks och annat grejs!
 
 
22.00
Blev så himla trött efter badet, brukar bli det dock, och gick till sängs med en bok ;) Hade precis somnat till när Gustav kom hem runt halv 12 ;)

 
Och det var min dag! Vad är era planer för idag? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0