16 mars

Hade en himla go dag förra torsdagen. :) Började lite för tidigt efter att ha kommit hem sent från jobbet och snoozade tills det var tio minuter kvar tills jag var tvungen att gå till bussen! Sen när blev jag ens en "sån som snoozar"? ;) Hann precis bortsa tänderna, fixa te och pussa lite på Gustav innan jag sprang iväg. Och nej, jag är ingen frukostmänniska!
 
Varför gick jag upp så tidigt kan man undra? Jo, skulle på en liten workshop i video-redigering. Sista spurten på tv-kursen och på fredagen var allt klart! 
 
Efter några timmar plugg och lunch så drog jag mig mot stan, skulle på arbetsintervju inför sommaren, så håll tummarna!
 
Var lite tidig så hamnade här;
 
...och läste klart den här boken. (Tog på riktigt två dagar, så bra var den!)
 
 
Hittade en så fin grej i boken, någon har liksom klottrat ner lite tecken. Undrar vad de betyder, någon som vet?
 
 
Efter intervjun mötte jag Adina för en långprommis. Det var soligt men mobilkameran bara... nej, den får inte vara med ;)
 
 
Vi var ute och gick superlänge innan vi hamnade på Etnologiska museet en stund.
 
 
Hur priviligerad är du? Hur många punkter känner du igen dig i?
 
 
Efter lite shopping, bara jag i och för sig, Adina köpte bara messmör?! ;) Oklar grej, åkte jag hem och tillät mig att vara trött igen. Somnade himla gott i alla fall!
 
Hoppas ni har en himla fin vecka! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0