Olli på äventyr

 
Halloj där! Säger jag, från en suddig bild ;) 
 
Jag tänkte uppdatera er lite om läget, för jag drar nämligen till Småland idag. Men det blir inte bara för en helg, jag kommer häcka där nere i 4 hela veckor!

Främst kommer jag jobba, massor. Jag kommer att ha ett skrivbord på Tranås-tidningen, skriva flitigt och förhoppningsvis träffa människor som varje dag kommer lära mig något. 
Förmodligen kommer en kollega försöka få mig att dricka kaffe också (har hänt på alla mina arbetsplatser;)) men jag kommer stå emot och dricka te och vatten. ;)
 
Jag kommer hänga i mitt barndomshem, säkert träna med min kära far och umgås med människor jag älskar och ofta saknar väldigt mycket.
 
 
Mannen i mitt liv kommer och hälsar på min enda lediga helg, vilket känns kalas. Kommer sakna skiten ur denna snygging. Tänk vad man vänjer sig vid att somna bredvid någon varje dag va?!
 
 
Jag börjar jobbet på måndag och kanske, bara kanske blir det lite lugnare här då. Jag kanske nöjer mig med inlägg varannan dag, men vi får se. 
 
Tack till er som går in och läser här ibland, det betyder mycket för mig <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0